Θα ήθελα να μοιραστώ την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία από τη νέα αίθουσα αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Χίου, αίθουσα που παραδόθηκε σε χρήση μόλις τον Απρίλιο του 2024.
Είναι προφανές πως η νέα αίθουσα αποτελεί αναβάθμιση σε σύγκριση με την προηγούμενη κατάσταση.
Είναι όμως αυτό επαρκές; Μπορούμε ως πολίτες να είμαστε ικανοποιημένοι απλά και μόνο επειδή το νέο είναι καλύτερο από το παλιό;
Όταν κατασκευάζεται κάτι καινούριο, φτιάχνεται για να καλύψει τις ανάγκες της δεκαετίας του 1990 ή για τις ανάγκες του 2025 και του 2035;
Στη φωτογραφία βλέπετε την κατάσταση που επικρατούσε στις 18 Αυγούστου στην εν λόγω αίθουσα αναχωρήσεων: στριμωξίδι, έλλειψη καθισμάτων και ως εξ τούτου ορθοστασία με απίστευτη οχλαγωγία.
Και μη φανταστεί κανείς πως έγινε κάτι το ιδιαίτερο. Απλά η Aegean εξυπηρέτησε την πτήση των 12.40 προς Αθήνα με Airbus των 174 θέσεων αντί των ελικοφόρων.
Η ίδια δε κατάσταση επικρατεί κάθε φορά που το νησί εξυπηρετείται με Airbus.
Ποιο τουρισμό θα υποδεχτούμε στη νέα αίθουσα που είναι ήδη ανεπαρκής για να εξυπηρετήσει αξιοπρεπώς μια (1) πτήση;
Γιατί δεν προχώρησε το κτήριο του νέου μεγάλου αεροσταθμού στις ήδη απαλλοτριωμένες εκτάσεις;
Ο χώρος στάθμευσης
Στο θέμα έχω αναφερθεί και στο παρελθόν. Στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου επικρατούν απαράδεκτες συνθήκες.
Γιατί η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου αρνείται να απαντήσει στο αίτημα του Δήμου για παραχώρηση της έκτασης της πάλαι ποτέ Θόδωρας για να διαμορφωθεί σύγχρονος χώρος στάθμευσης;
Γιατί το Δημόσιο ενώ έχει καταβάλει στην κυριολεξία εκατομμύρια ευρώ σε απαλλοτριώσεις, για λίγες χιλιάδες που απομένουν, γιατί δεν τις ολοκληρώνει ώστε να παραλάβει τις εκτάσεις;
Χρήστος Παπαχρήστου
03.09.2025
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.